Избор на категория
Количка

Гаранционни условия

Всички продукти и услуги, предлагани в Pro-PC, разполагат с гаранции, съгласно действащото законодателство и търговските политики на съответните производители.

Срокoве на гаранцията:

За всички тонер и мастилени касети, и услугата презареждане на тонер касети, срока на гаранцията е:

- За юридически лица - 12 месеца от датата на закупуване от електронния магазин Pro-PC;

- За физически лица - 24 месеца от датата на закупуване от електронния магазин Pro-PC.


Гаранцията отпада:

- При неправилно съхранение и/или транспортиране;

- При нарушена цялост на гаранционната лепенка;

- Лица, които не са упълномощени от Pro-PC, са извършвали ремонт или опити за ремонт.

Гаранция при сервиз на принтери:

Гаранционният срок на извършения ремонт и заменените части е 1 (един) месец, считано от датата на приемането от Клиента на ремонтираното устройство. Ремонтът е придружен от приемо-предавателен протокол, в който са описани извършеният ремонт, подменените компоненти.

Сервизът на Pro-PC не носи отговорност за загуба на информация, съдържаща се в устройството.

Сервизът Pro-PC не носи отговорност за забавяне на ремонт, поради липса на резервни части.

Сервизът Pro-Toner не носи отговорност за устройства, непотърсени в продължение на 60 (шестдесет) дни в следните случаи:

- Клиентът е уведомен, че устройството не подлежи на ремонт;

- Клиентът е отказал ремонт на устройството, след като е бил уведомен за цената му от страна на сервиза;

- Клиентът е уведомен, че ремонтът на устройството е извършен и трябва да си го вземе от сервиза.


РЕКЛАМАЦИЯ

В случай на дефект в закупен от Вас продукт, може да предявите рекламация, свързана с гаранцията на продукта, след като попълните формата за рекламация.

Моля следвайте следните стъпки:

- Влезте във Вашият профил, с който сте регистриран в Pro-PC;

- Попълнете името, с което сте регистриран, телефон и email, чрез които можем да се свържем с Вас;

- Информацията, която трябва да попълните, ще откриете във Вашия профил – номер на поръчката, име и код на продукта, за който се отнася рекламацията;

- Опишете накратко дефекта на продукта;

- Натиснете бутона изпращане.

Ние ще свържем с Вас до 24 часа след постъпването на формата за рекламация при нас.

За рекламации, получени до 13:00 ч. в петък, или в ден, предхождащ почивни/празнични дни, ще се свържем с Вас в първия работен ден след почивните/празнични дни.

Когато се свържем с Вас, ние ще Ви предложим ремонт или замяна на продукта, в зависимост от описания дефект и гаранционните условия.

В случай, че имате нужда от допълнителна информация, може да се свържете с нас телефон +359 2 439 61 66 от понеделник до петък, от

09:00 до 18:00 часа.