Всички продукти и услуги, предлагани в Pro-PC, разполагат с гаранции, съгласно действащото законодателство и търговските политики на съответните производители.
Срокoве на гаранцията:
За всички тонер и мастилени касети, и услугата презареждане на тонер касети, срока на гаранцията е:
- За юридически лица - 12 месеца от датата на закупуване от електронния магазин Pro-PC;
- За физически лица - 24 месеца от датата на закупуване от електронния магазин Pro-PC.
Гаранцията отпада:
- При неправилно съхранение и/или транспортиране;
- При нарушена цялост на гаранционната лепенка;
- Лица, които не са упълномощени от Pro-PC, са извършвали ремонт или опити за ремонт.
Гаранция при сервиз на принтери:
Гаранционният срок на извършения ремонт и заменените части е 1 (един) месец, считано от датата на приемането от Клиента на ремонтираното устройство. Ремонтът е придружен от приемо-предавателен протокол, в който са описани извършеният ремонт, подменените компоненти.
Сервизът на Pro-PC не носи отговорност за загуба на информация, съдържаща се в устройството.
Сервизът Pro-PC не носи отговорност за забавяне на ремонт, поради липса на резервни части.
Сервизът Pro-Toner не носи отговорност за устройства, непотърсени в продължение на 60 (шестдесет) дни в следните случаи:
- Клиентът е уведомен, че устройството не подлежи на ремонт;
- Клиентът е отказал ремонт на устройството, след като е бил уведомен за цената му от страна на сервиза;
- Клиентът е уведомен, че ремонтът на устройството е извършен и трябва да си го вземе от сервиза.
РЕКЛАМАЦИЯ
В случай на дефект в закупен от Вас продукт, може да предявите рекламация, свързана с гаранцията на продукта, след като попълните формата за рекламация.
Моля следвайте следните стъпки:
- Влезте във Вашият профил, с който сте регистриран в Pro-PC;
- Попълнете името, с което сте регистриран, телефон и email, чрез които можем да се свържем с Вас;
- Информацията, която трябва да попълните, ще откриете във Вашия профил – номер на поръчката, име и код на продукта, за който се отнася рекламацията;
- Опишете накратко дефекта на продукта;
- Натиснете бутона изпращане.
Ние ще свържем с Вас до 24 часа след постъпването на формата за рекламация при нас.
За рекламации, получени до 13:00 ч. в петък, или в ден, предхождащ почивни/празнични дни, ще се свържем с Вас в първия работен ден след почивните/празнични дни.
Когато се свържем с Вас, ние ще Ви предложим ремонт или замяна на продукта, в зависимост от описания дефект и гаранционните условия.
В случай, че имате нужда от допълнителна информация, може да се свържете с нас телефон +359 2 439 61 66 от понеделник до петък, от
09:00 до 18:00 часа.